Ügyfélsegítő - időpontfoglalás

Tisztelt Ügyfelek!

 

A COVID-19 vírusfertőzés miatt Magyarország egész területére elrendelt egészségügyi válsághelyzet okán 2020. szeptember 15. napjától a Zala megyei bíróságok épületeibe való belépés és a benntartózkodás tekintetében speciális szabályok léptek életbe.

A szolgáltatás igénybevétele a megye egész területén csak előre foglalt időponttal lehetséges.

 

A részletes szabályok itt olvashatóak

 

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében a bírósági Ügyfélsegítő szolgáltatási napokra mind elektronikus úton, mind telefonon időpont foglalható.
 

Zalaegerszegi Járásbíróság

Ügyfélfogadás: 
Minden hét szerda 8.00 - 15.30 óra között (munkaszüneti napokat kivéve).

Előre foglalható időpontok: 

Minden hét szerdán 8, 9, 10, 11, 13 és 14 órára foglalható előre időpont elektronikusan vagy telefonon. E-mailben történő időpontfoglalás esetén kérjük annak rövid megjelölését, hogy milyen tárgyú keresetet, kérelmet kíván jegyzőkönyvbe mondani, így a kereset, kérelem felvételéhez szükséges iratokról – indokolt esetben – rövid tájékoztatót küldünk.

Elérhetőség: 

  • Cím: 8900 Zalaegerszeg, Várkör 2.
  • E-mail: ugyfelsegito@egerszeg.birosag.hu (az elektronikus időpontfoglalást egy munkanapon belül a küldő e-mail címére visszaigazoljuk)
  • Telefon: + 36 -92-501-000 (2127, 2152 mellékek)  (az Ügyfélsegítő  szolgáltatási napok kivételével munkanapokon 8-16 óráig)

Az előzetes időpontfoglalás esetén is felmerülhet várakozási idő az eltérő időigényességű kérelmek elintézése miatt. Megértésüket köszönjük!

További tudnivalók:

10 percet meghaladó késedelem esetén az időpontfoglalás megszűnik, az elkésett ügyfél csak a határidőben érkezett ügyfelek kérelmeinek elintézését követően kerülhet sorra, amennyiben az ügyintézés az Ügyfélsegítő szolgáltatási nap időtartamába belefér.

Az előzetes időpontfoglalással érkezők előnyt élveznek, így az előzetes bejelentkezés nélkül érkező ügyfelek fogadására csak a felszabaduló időben, esetlegesen hosszabb várakozás után kerülhet sor.

Felhívjuk figyelmüket, hogy keresetlevél felvételére legkésőbb a 14 órai időpontban van lehetőség, ezt követően már csak rövid terjedelmű kérelmek felvétele történhet, amennyiben az ügyintézés az Ügyfélsegítő szolgáltatási nap időtartamába belefér.

A Zalaegerszegi Járásbíróságon hétfői és keddi napokon 8.00 és 11.00 óra között a +36-92-501-000 (2127, 2152 mellékek) telefonszámon „telefonos ügyfélsegítő” működik, ahol az ügyfelek a perindítással kapcsolatos kérdéseikre előzetesen választ kaphatnak annak érdekében, hogy az Ügyfélsegítő szolgáltatási napra már felkészülten, a szükséges okiratokkal együtt érkezzenek.

A fentiek mellett a Zalaegerszegi Törvényszék Ügyfélszolgálati Irodájában is általános felvilágosítást nyújtunk a perindításhoz szükséges tudnivalókkal és nyomtatványokkal kapcsolatban ügyfélfogadási időben, ahol a nyomtatványok is átvehetők. (Ez utóbbiak közül több letölthető ITT.)

 

Nagykanizsai Járásbíróság
 

Ügyfélfogadás:
Minden hét péntek 8.00 - 15.30 óra között (munkaszüneti napokat kivéve).

Előre foglalható időpontok: 
Elektronikus úton vagy telefonon minden hét pénteken 9-14.30 óra között  (munkaszüneti napokat kivéve).

Elérhetőség: 

  • Cím: 8800 Nagykanizsa, Erzsébet tér 7.
  • E-mail: ugyfelsegito@nkanizsa.birosag.hu (az elektronikus időpontfoglalást egy munkanapon belül a küldő e-mail címére visszaigazoljuk)
  • Telefon: +36-93-509-840  (az Ügyfélsegítő  szolgáltatási napok kivételével munkanapokon 8-16 óráig)

Az előzetes időpontfoglalás esetén is felmerülhet várakozási idő az eltérő időigényességű kérelmek elintézése miatt. Megértésüket köszönjük!

 

Keszthelyi Járásbíróság
 

Ügyfélfogadás:
 Minden hét péntek 8.00 - 15.30 óra között (munkaszüneti napokat kivéve).

Előre foglalható időpontok: 
Elektronikus úton vagy telefonon minden hét pénteken 9-14.30 óra között  (munkaszüneti napokat kivéve).

Elérhetőség: 

  • Cím: 8360 Keszthely, Georgikon u. 16.
  • E-mail:  ugyfelsegito@keszthely.birosag.hu (az elektronikus időpontfoglalást egy munkanapon belül a küldő e-mail címére visszaigazoljuk)
  • Telefon: +36-83-515-400  (az Ügyfélsegítő  szolgáltatási napok kivételével munkanapokon 8-16 óráig)

Az előzetes időpontfoglalás esetén is felmerülhet várakozási idő az eltérő időigényességű kérelmek elintézése miatt. Megértésüket köszönjük!

 

Lenti Járásbíróság
 

Ügyfélfogadás:
Minden hét péntek 8.00 - 15.30 óra között (munkaszüneti napokat kivéve).

Előre foglalható időpontok: 
Elektronikus úton vagy telefonon minden hét pénteken 9-14.30 óra között  (munkaszüneti napokat kivéve).

Elérhetőség: 

  • Cím: 8960 Lenti, Templom tér 9.
  • E-mail: ugyfelsegito@lenti.birosag.hu (az elektronikus időpontfoglalást egy munkanapon belül a küldő e-mail címére visszaigazoljuk)
  • Telefon: +36 92-551-800  (az Ügyfélsegítő  szolgáltatási napok kivételével munkanapokon 8-16 óráig)

Az előzetes időpontfoglalás esetén is felmerülhet várakozási idő az eltérő időigényességű kérelmek elintézése miatt. Megértésüket köszönjük!